Team 


Name

Rahel Brechbühl

 

Über mich

I schaffe im Cheer u darf mini Zyt mit mire Liideschaft verbringe:

Mit junge Lüt ungerwägs sy u ihne vo üsem crazy, ungloubleche, liebende Gott z verzeue. Mini Freizyt verbringi gärn mit guete Fründe, guete Büecher oder bim Rite.

 

Das gurkt mich an

Piuzli im ässe u Ungrächtigkeit ir Wäut.

 

Gott

Isch soviu grösser aus mi Verstand u gliich liebis, über ihn nachezdänke. Är het d Wäut ir Hang u isch gliich mit üs ungerwägs, treit üs u het üs gärn.


Name

Bernhard Mosimann (Bärnu, Bärni)

 

Über mich

Ich lebe in Langnau mit den wohl besten vier(!) Frauen der Welt. Im Winter liebe ich es, auf einem Brett die Pulverhänge runter zu gleiten. Auch im Sommer bewege ich mich gerne draussen in der Natur.

Ganzjährig geniesse ich gerne geselliges, gemütliches Beisammensein mit verschiedensten Leuten.

Unterschiedliche Menschen und Kulturen mit darausfolgenden Geschichten, autentisch-, ehrliche Diskussionen - dass interessiert mich!

 

Das gurkt mich an

Das der frühe Morgen jeden Tag wieder früh ist! und Vorurteile (schaff'ich selber dran:-/)

 

Gott

ist geheimnisvoll und doch so nah.

ist jemand, den ich ein Leben lang besser kennenlernen will.

der Schöpfer der uns liebt - krass!


Name

Ruth Mosimann

 

Über mich

Ich bin eine fröhliche und aufgestellte Frau und Mutter mit Leidenschaft.

Meine Hobbys sind wandern, lesen, biken, Freundschaften pflegen, joggen, im Thunersee baden gehen.

Ich arbeite als Sozialpädagogin im Schulhaus Sunneschyn.

 

Das gurkt mich an

Mücken im Schlafzimmer und abstauben.

 

Gott

Gott ist es, der mich geformt hat und mit mir unterwegs ist. Ich liebe es, ihn anzubeten, ihn immer besser kennenzulernen und ihn zu erleben.

 


Name

Markus Gerber (Kusi)

 

Über mich

I läbe sit mire Geburt mit füf Schwoschte ufemne Buurehof ir Gohl. I mire Freizit tueni gärn Game u di Site füehre...

Eigentlech seit mer jede nume Kusi.

I mache momentan e Usbiudig aus Logistiker EFZ.

 

Das gurkt mich an

Sämtlechi Forme vo Benachteiligung u Narzissmus.

 

Gott

Kenni sit Beginn a u er isch e super Kolleg, i jedere Zit vo dim Läbe. Er isch immer für di da, egau wenn u wo u was du bruuchsch!


Name

Selina Mosimann

 

Über mich

I bi d selina, bi 16i u bsueche momentan dr gymer Burgdorf.

I mire freiziit machi gärn Sport, ungernime öppis mit fründe oder bi dusse ir Natur.

Grundsätzlech liebis, mit verschiednige lüüt ds diskutiere, Summergwitter ds bestuune u Chips z ässe.

 

Das gurkt mich an

D fische im See.

 

Gott

Isch mega krass.